Blogul este o forma de divertisment?
Posted: February 8th, 2006 | Author: Doru Persinaru | Filed under: Business | No Comments »Business Magazin publica in editia de astazi un material foarte amplu despre blogurile din Romania. [Am aflat de pe blogul lui Radu care era deja la birou cand eu imi savuram cafeau acasa...]Â Dupa ce l-am citit pe nerasuflate, bucurandu-ma la fiecare rand, de cat de bine este tratat subiectul, Dan Dragomir incheie articolul spunand ca “blogul este o forma de divertisment”.
Deci toti oamenii de marketing mentionati in articol au iesit la joaca. Pe langa asta, pe tot parcursul articolului, se vorbeste ba de bloguri, ba de jurnale online, ba de site personal. Ok, am inteles explicatia blogului – jurnal online – dar hai sa-i spunem blog in continuare.
Iata mai jos un extras dintr-un material de pe MarketingProfs:
“Two things are slowing the adoption of blogs as a channel for business communication: 1. The term blogging is associated with online journals; personal, unedited writing; and, er… needless bloviating.
2. Most folks don’t know what a newsreader is and why you need one to subscribe to a blog or any other RSS feed.”
Oricum, e un lucru important faptul ca una dintre cele mai influente publicatii de business din Romania ia in serios fenomenul de blogging si probabil articolele pe aceasta tema vor fi din ce in ce mai bune, pe masura ce blogurile se vor dezvolta si mai puternic.
Leave a Reply