Promisiunea Olimpiadelor
Posted: March 21st, 2006 | Author: Doru Persinaru | Filed under: Events | 3 Comments »M-a sunat Marius aseara sa ma intrebe: “ti-a placut spot-ul?”. Citisem pe blog la Tutza despre aparitia spotului, dar citisem pe telefon si, oricat as fi vrut, nokia 7610 nu ruleaza fisiere de pe youtube, unde e spotul.
So, ok, spotul e bestial. Pentru show, pentru fun, pentru dat la prieteni. Dar promise-ul e mare. Si un pic imoral. De fapt asta e promise-ul dintotdeauna, dar acum e spus pe fata: inscrie-te la Olimpiadele Comunicarii – o sa intri in lumea mirifica a publicitatii si, in plus, poti sa te duci la nuntile prietenilor sa arunci cu bani la lautari (tutza stie de ce).
Faptul ca o sa ai atat de multi bani e foarte bine – doar ca poate asta e singurul lucru pe care mai poate sa-l promita publicitatea unui tanar la inceput de cariera. Pentru ca in nici un caz nu poate sa-i promita o dezvoltare fabuloasa a carierei si nici nu-l va ajuta in drumul asta. (publicitatea, nu olipiadele in sine)
Doru vad ca iti place Marin Preda (in header-ul blogului) asa ca te intreb si eu ca Moromete al batran:
“PE CE TE BAZEZI?”
ma bazez pe aceeasi realitate pe care se bazeaza si promisiunea spotului, doar ca avem perceptii diferite asupra ei…
Pe urmele postului lui Dragos, am ajuns si eu pe aici.
Totusi nu am inteles intrebarea lui Dragos: “Pe ce te bazezi?”
Adica cum? Pe ce te bazezi cand spui ce?
Mie asta mi-a scapat.
Poti sa ma ajuti tu Doru, sa inteleg ce ai vrut sa zici?