Campaign Monitor: profesori de customer suport

Posted: May 10th, 2007 | Author: | Filed under: think out loud | 3 Comments »

Campaign Monitor este o aplicatie web-based de email marketing. And more. Desi am testat aplicatia de mult timp, am inceput sa o folosesc for real acum vreo luna. N-o sa intru in detaliile folosirii ei – care e foarte smooth – si n-o sa vorbesc despre user interface – care e bestiala – ci despre un exemplu de customer suport ca la carte.

Am avut mai multi abonati cu adresa de email la mail.com la care nu a ajuns un newsletter. Mi s-a parut dubios si le-am scris celor de la Campaign Monitor. Nu numai ca au investigat problema cu providerul lor de whitelisting services, dar pe langa asta mi-au oferit si 800 de email credits gratis. (adica poti sa trimiti un newsletter la 800 de persoane fara sa platesti trimiterea)
Pe ei ii costa fix zero dolari faptul ca o sa trimit eu 800 de emailuri gratis de pe serverele lor. Pentru mine, e priceless.

Film recomandat: The Client 


3 Comments on “Campaign Monitor: profesori de customer suport”

  1. #1 Catalin Stan said at 1:38 pm on May 10th, 2007:

    Acelasi gen de customer support l-am priit de la cei de la Install Shield. Am vrut sa cumpar programul, m-am instris sa try (nu de alta dar e scump tare si am zis sa evaluez). Am lasat numarul de telefon. In maxim o ora am fost sunat de un operator de la call-center-ul lor, care, nu numai ca mi-a lasat o adresa de mail – una cu nume, nu office sau altceva – dar a petrecut cam 10 minute cu mine la telefon, m-a ascultat si mi-a recomandat ce vroam.

    Surpriza aici a fost ca eu downloadasem vcersiunea cea mai cea, enterprise … pisici. Femeia, dupa ce a auzit la ce o sa-l folosesc, mi-a spus foarte clar ca nu am nevoie de toate feature-urile alea si ca as economisi cam 1500 de euro daca as lua o versiune inferioara. Apoi m-a sunat cam o data pe samptamana: putin cam agasant.

    Overall: nota 12.

  2. #2 doru said at 2:37 pm on May 10th, 2007:

    pai da…poate e mai bine sa vorbim de cazurile bune de customer suport decat sa le criticam pe cele rele – asa poate mai invata si altii :)

  3. #3 Catalin Stan said at 2:57 pm on May 11th, 2007:

    Mai exista si experienta negativa: contactul meu de la Red Hat Central Europe. O oarecare cucoana de la Londra, care este mult, mult prea ocupata sa vorbeasca si cu noi, partenerii RedHat de dimensiuni mai mici.


Leave a Reply