Test drive Ford Focus – relaxare la volan
Posted: September 23rd, 2008 | Author: Doru Persinaru | Filed under: ford focus, test drive | No Comments »In ultimele luni am facut mai multe drumuri lungi, de weekend, toate de aproximativ 1000 de km, in diferite conditii: zi, noapte, ploaie, soare, aglomeratie pe drumuri cu o singura banda, liber pe drum european, etc. De obicei, dupa un astfel de drum, ma intorceam extenuat.
De data asta a fost altfel:
- am condus 4 ore pe timp de noapte si drum aglomerat, fara sa ma deranjeze farurile in oglinda retrovizoare, pentru ca era heliomata! – asta e acum un top feature pentru mine si cred ca ar trebui inclus ca element standard de siguranta pe toate masinile – si, da, trebuie sa recunosc ca prima data m-am mirat de culoarea verzuie a farurilor celor din spate
deh…
- scaunul soferului m-a primit foarte prietenos, desi cred ca eram un pic mai…mare decat el / cu toate astea simtem destul de bine suportul lateral
- volanul reglabil pe inaltime e o mare binecuvanre pentru mine – stiu ca multora le place o pozitie mai joasa a volanului, dar eu a trebuit sa-l ridic pentru ca il loveam cu genunchii
- curbele – oh, da, curbele! – preferatele lui Ford Focus, cum spun toate revistele auto; si intr-adevar, am simtit si eu ce inseamna sa parcurgi un drum virajat cu o singura mana pe volan si cu cealalta sa schimbi intre treptele a 3-a si a 4-a
- decelerarea si accelerarea – o alta experienta noua pentru mine a fost usurinta cu care ajungeam din nou la viteza de croaziera, in urma unei decelerari neasteptate (o caruta, etc)
- alte elemente de confort, unele care te rasfata, altele care sunt necesare: comenzi radio si computer de bord in spatele volanului, geamuri electrice fata/spate, oglinzi regalbile electric, clima bi-zona, cotiera, suporturi generoase pentru pahare, priza suplimentara pentru iPod/emitator FM / a, si daca tot am pomenit de rasfat, mi-ar fi placut sa se inchida si geamurile din telecomanda pentru inchidere centralizata
Dar cel mai important lucru care a contribuit la relaxarea generala a fost incredibilul motor diesel de 2 litri si rezervele lui de putere pe care am putut sa contez in orice situatie. Vorba unui prieten – nu conteaza in cate secunde ajunge masina de la 0 la 100 de km/h, ci in cate secunde ajunge de la 80 la 130 km/h cand depasesti un tir si mai vine si altul din fata.
Leave a Reply